Teckning - ett porträtt

 
Började med den här teckningen för några dagar sen, och jag blev nyss klar! Det var för övrigt det här porträttet  jag sa att jag höll på med i ett annat inlägg. :P
 
Måste säga att det var riktigt roligt att rita det här! Det är kul med hår, dock var det lite mycket & det blir utmattande efter ett tag. Jag är inte direkt super på att rita porträtt, så det är bra med övning. Hon ser lite stel ut här ahaha. Anledningen till att jag valde att rita Miley Cyrus var att jag var väldigt sugen på att se the Last Song, hehe. :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Jättefin teckning! Håret och ögonen blev jättefina :)

2013-07-11 @ 23:00:16
URL: http://carolinasuomenniemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0