Svartvitt

Lite fler bilder på Ulrik från igår. Tyckte dessa bilder passade jättebra i svartvitt! :)
 
Halloj!
Jag och Alicia gick upp ganska sent i morse, men det var skönt att sova ut. Hon åkte hem vid 14, och då passade jag på att städa mitt rum lite. Några timmar senare ringer Amanda x2 och lite spontant meddelar att de kommer om en kvart. (?) xD Så de var här en stund och sen bestämde vi oss för att gå på bio. Vi drog till Söder och såg på Grown Ups 2. Den hade tydligen fått ganska dåligt kritik, men alla vi tyckte den var bra i alla fall. :)
Kom hem för ett tag sen, men jag tror inte jag stannar uppe särskilt länge idag. Imorgon väntar en dag med Mirks! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0