Sommarkrysset - Ulrik Munther

 

Var ju på grönan hela gårdagen. Jag kom dit vid 13 och stod & passade platser till Alicia & hennes syssling. De kom väl ca en timme senare. Det var just då repetition för alla artisterna, och det var då jag fotade mest.
Jag använde mitt nya objektiv - som jag faktiskt inte ens skrivit att jag köpt - när jag fotade de här bilderna. Jag älskar skärpan, för det spelar knappt någon roll om jag beskär bilden jättemycket, för det blir fortfarande inte suddigt. :D Jag gillar däremot inte att beskära, så det är något jag försöker undvika.
 
Vi stod allihopa och trängdes utanför avspärrningen, men sen några timmar innan programmet skulle börja släppte vakterna in några till ståplatserna precis vid scenen, och det var där vi lyckades ta oss in. Lite pinsamt att man syns i TV, men det var roligt att vara så nära. :D
 
Jag hade stått upp hela tiden sen kl.14, & jag kom inte hem förrän strax innan 12 då den enda bussen jag kunde ta fylldes och går med en halvtimmes mellanrum. Men jag kom hem, åt lite glass & satte mig och redigerade bilder. xD
 
Nu måste jag gå och äta lite, hejdå!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0