Så söt!

En megajättegullig ponny på Björkängs gård. SÅ SÖT! (Svar nej, han är inte helt lös. Jag kände bara för att redigera lite..)
 
Igår kväll åkte jag till Amanda E. Jag sov över där och vi såg på film hela kvällen. Idag vaknade vi till ösregn. Vi åt frukost, och sedan bytte vi om till badkläder och gick ut i regnet och badade. Det var iskallt i luften, men åh så skönt det var i poolen. :D Vi badade i en timme ungefär, sen gick vi upp och såg på mer film m.m.
Pappa hämtade mig vid kl. 18 och sen dess har jag ätit middag & pluggat. Har fått ganska mycket gjort nu faktiskt. Imorgon kommer jag få panik över provet på fredag. Härligt! :D
 
Kommer verkligen inte kunna vara med någon imorgon. Jag kommer BARA sitta klistrad vi datorn & göra alla tester och delprov som finns.
 
Ska avsluta nu hade jag tänkt. God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0