Prego

 
Prego på Björkängs gård. :P
 
Förlåt för att jag inte har uppdaterat! Jag har haft det fullt upp eftersom jag har varit med Malin. Vi har varit i stallet, jag har fotat, vi har sovit i Schtuga och massa mer.
 
Ikväll har jag pluggat teori, vilket verkligen behövs! Det är prov redan på fredag, och jag känner mig inte riktigt redo än. Jag ska fortsätta pluggandet imorgon, men jag ska också fota Malin & Dacke när dem hopptränar. Jag har alltid velat fota hoppande hästar, men har aldrig fått chansen riktigt. Eller det är klart, i ridhus. Men hur kul är det på en skala från 1 - 5? Jag skulle gissa på 0 om man jämförde. x) Så det kommer bli roligt!
 
Jag har massor med bilder att redigera nu, plus att jag ska försöka fortsätta på en teckning jag började med idag. Det är ett porträtt så jag förväntar mig inget wow-resultat, men övning ger färdighet! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0