Onödig fakta om mig

Kände för att göra en sån här igen. Funkar alltid när man har brist på bloggideér. ;)
 
  • Jag undviker smink.
 
  • Jag är fett kort. Dock är jag längre än mamma hehe. (fast det kanske jag redan skrivit)
 
  • Jag har velat ha en kanin jättelänge. Det vill blerurk och mamma med, och jag vet att pappa innerst inne också vill det. Fastän han inte erkänner det. ;) Det är liksom något som fattas här hemma...
 
  • Har ingen aning om vad jag ska välja för gymnasium. HJÄLP.
 
  • Det är nästan alltid natt när jag är på rithumör. 

 

  • Jag har nästan alla sims 3 expansions- & prylpaket. :D
 
  • Kommer sakna blerurk skitmycket när han flyttar. :(
 
  • Gissar att ni redan förstått det, men jag är ett stort fan av Ulrik!
 
Har jag visat den här bilden? Fotade den nån gång innan sommarlovet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0