Ridning igen

Hej och god morgon eller nåt!
Jag sitter förhoppningsvis i skolan nu, så detta inlägg är tidsinställt.
 
Idag är det också första ridlektionen på denna termin, och det kommer bli väldigt roligt!
Jag och mamma har båda ställt oss i kö till Vendelsö ridskola, bl.a. för att den både ligger närmare och några av mina kompisar rider där.
 
Jag längtar också till i vår/sommar då jag och mamma ska utnyttja privatlektionen jag fick i födelsedagspresent. Det är på samma ställe som vi var och red på senast. :P
 
Bilder på Baldacci. Fotade under en av gångerna jag följt med kompisarna till stallet.
 
//Jenny
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie & Amanda

Hej! fin blogg du har. Allt bra med dig idag? <3

2013-01-08 @ 15:56:18
URL: http://ourvisionoflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0