Ridningen

Heeej!
 
Ridningen idag gick bra. Jag fick rida Lady och det var ju väldigt kul eftersom jag har ridit de små ponnyerna ganska mycket nu. Hon var jättesnäll att göra i ordning också. Har saknat henne lite. ;)
 
Lektionen gick som sagt bra. Vi skulle egentligen ha markarbete men de har lagt ditt nytt underlag i ridhuset och det råkade bli för djupt, så vi hade sitsträning istället för att inte anstränga hästarna för mycket.
 
Nästa lektion blir det iallafall hoppning, och veckan efter det blir det markarbete. Det blir lite omvänt.
Jag längtar tills dess! Älskar att hoppa. :D
 
Jag har tyvärr ingen bra bild på Lady, så ni får en bild från nyårsafton istället. ;)
 
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0