Ridning - Lamas

Halludiens!
 
Nu tänkte jag berätta lite om min första ridlektion på Vendelsö ridskola!
Jag fick rida Lamas, och han är känslig och kan lätt bli stressad, och eftersom jag var lite nervös gick det väldigt dåligt, hehe... ;D
 
Jag frågade typ om allt när man skulle göra iordning hästarna och jag känner mig som en riktigt nybörjare. HAHA. Men jag hoppas det går bättre nästa gång. ;)
 
Det blev en väldigt kort beskrivning, men jag måste verkligen sätta fart på pluggandet inför fyikprovet imorn!
 
En visad bild på Musse som står på Fårdala ridskola. ;)
 
 
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanne :)

AAWW SÅ SÖT!!! Härligt rund mage!!
Det går säkert bättre nästa gång! :3

Svar: Haha aaa, hoppas jag med ;)
Jenny Lundgren

2013-01-17 @ 21:53:17
Postat av: Alva

Sv; Haha okej :) Jag är sjuk...allt bra idag då?
Det skulle vara supersnällt om du ville kika in på min blogg och ställa några frågor i min frågestund! Tack på förhand!
Direktlänk:http://alvac.webblogg.se/2013/january/ask-med-anything.html

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2013-01-18 @ 08:45:19
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0