Ridning - Baldacci

HEEJ
Ska bara berätta lite kort om min andra ridlektion denna vecka. Jag fick rida Baldacci.
Vi hade galopparbete, och till en början tyckte jag det gick okej, men i slutet gick det helt värdelöst. :D
Ridläraren tyckte iallafall att jag jobbade bra i galoppen (fast jag tror mest hon sa det för att förbättra mitt självförtroende, hehehe). Jag hoppas verkligen att det kommer börja gå bättre på ridningen. Det känns inte bra just nu. D:
 
Imorgon klockan 9 blir det ridning på Fårdala med Amanda E.K. & Malin. Jag hoppas på att får rida Snow. ;)
 
Han är iallafall snäll att sköta. :D (Och väldigt trevlig att rida, men jag kan inte rida just nu känner jag) xD
Bilden är från i somras/höstas.
 
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0