Min födelsedag

Hejsan!

Idag blev jag väckt av pappa vid halv 9. Jag åt då frukost och öppnade en present. Det var 4 spel, men tyvärr hade jag redan två av dem så vi måste åka och byta. :/

Vid 13 blev jag "överraskad" av att mikkis och Alicia då dem kom hit. Av dem fick jag ett sudd, en blyertspenna och ett anteckningsblock varav alla saker var i jätteformat. :D

Under dagen har vi spelat en massa, och jag och Alicia har fotat lite. Det har varit väldigt kuligt! ;)

Mamma kom hit med pizza vid 18 och kladdkaka som efterrätt. Hon hade också med sig ett kuvert från min moster med pengar och själv gav hon mig en liveit-box med ett papper om en privatlektion inom ridning! :D

Just nu sitter vi vid datorn och spelar sims. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0