God morgon

Hellu!
 
Idag är det onsdag och enligt mitt schema den längsta skoldagen. Det är nog den tråkigaste av alla dagar tror jag, fast vi börjar iallafall lite senare. ;)
Efter skolan ska jag konstigt nog inte till någon fotokurs. Kursen har ju tagit slut och det känns ganska konstigt att inte vara upptagen på onsdagar längre. Vi får se vad jag hittar på efter skolan. Vi slutar ju sent och det hinns knappt med att vara med någon efter skolan då, så jag går förmodligen bara hem. :/
 
Denna bilden använde jag till fotoutställningen. Det är Malin och Carro. ;)
 
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Nathalie & Amanda

- Idag ska jag till farmor :) hehe, allt bra annars? kram

2013-01-09 @ 13:45:58
URL: http://ourvisionoflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0