Dusch

Bild från idag. ;)
 
Hejsan!
Imorgon är det såklart dags för skola igen. Skolveckan kommer vara något kortare än vanligt då vi har halvdag på både tisdag och onsdag p.g.a. utvecklingssamtal, och på fredag har vi valdag. På valdagen kommer jag inte åka skidor som de två andra åren, utan jag rider och spelar badminton med Amanda istället. Det är mycket skönare då man får sluta tidigare och sen har jag bara försökt mig på skidåkning två gånger i hela mitt liv. Det har inte gått så bra kan jag tala om. Jag har absolut ingen aning om hur man bromsar utan att dö. Så duktig är jag! :D
 
Nu måste jag duscha och eventuellt göra läxa om jag har någon. *bra koll*
 
//Jenny :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0