Stallet (ovanligt hehe)

Crazy bad quality pic åt vänter & en sån där Cafe Latte till höger.
Om ni undrar är den sista bilden fotad inifrån stallet, genom en tom box och ut till en hage precis utanför. :)
 
Idag tog jag och blerurk bussen till stallet där jag gick runt och fotade lite. Hästarna var inne och åt så det blev inte så mycket bilder, men det var mysigt ändå. ;)
Ååh, stod och gosade med Ruudi. Han har så extremt fin och len päls...
Gammal bild på Ruudi.
 
Vi åkte sedan till posten där blerurk hämtade ut sitt körkort. Sen gick vi till Lidl, köpte varsin choklad/vaniljpudding och dricka, sedan blev vi upphämtade av Edvin. Vi åkte till La Fleur, de åt lunch, och sedan fick jag skjuts hem - där jag är nu.
 
Nu ska jag rita lite åt folket, så de blir glada. Hörs senare! :)
 
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0