Ridning - Kola

Halludiens!
 
Igår fick jag rida Kola för första gången. Vi hade Working Equtation och skulle rida precis som förra gången, fast det skulle bli en bana istället för enkilda stationer.
 
Det gick bra faktiskt, första gången det gick bra haha. Hans sidor är väldigt olika starka, så det var mycket lättare att ställa i vänster varv än höger o.s.v. i början. Men i slutet efter att vi gjorde några små volter blev han finare och lättare att rida. :)
 
Mina inlägg om ridningen blir alltid så intressanta och läsvärda, ellerhur!?
 
Nu ska jag återgå till mitt firande av efterlängtat sportlov. Min brorsa Blerurk skaffade körkort idag, dukigt. :)
Han hämtade mig direkt efter att jag slutade i min pappas gamla skåpbil och så for vi till donken. Efter det åkte vi till mamma och var där en stund.
Jag och Juicen hade bestämt att vi skulle göra nåt tillsammans idag, så efter att hon slutat hämtade vi henne och åkte till pappa.
 
Här har vi spelat mitt gamla COD - Black Ops 1, och sett på the Human Centipede (har sett den en gång förut) och nu är hon hemma bara för att hämta lite grejor så hon kan sova över. :P
 
Ha det bra, så hör jag av min imorgon igen.
 
Kola ;)
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0