Måndags kväll

Tjenare!
 
Skolan flöt på hyfsat bra idag, och tekniken har börjat bli rolig tycker jag. Vi ska bygga en minimodell av en cykel i ståltråd. :D
Direkt efter skolan gick jag hem, och hemma gjorde jag så lite att jag nästan somnade. Men det var skönt faktiskt, att få vila lite extra. :)
 
Åh, jag längtar jättemycket till ridningen imorgon. Vet inte varför, men jag fick en sån lust att åka till stallet..
Gamla bilder ( ca 2 år) som Malin fotade på mig och Skrållan när hon följde med en gång  (jag blev mobbad på bilderna, och kllippte därför bort mig). Haha, kommer ihåg att det var en jättejobbig lektion då. Jag blev helt slut efteråt. Man skulle nämligen inte rida så mycket, utan det var stafett mestadels bredvid hästen. P.S Fin camouflagefleece jag hade. xD
 
 
//jenny
 

Kommentarer
Postat av: emelie▲eyebe

fin blogg! Var gärna med och tävla om smycken i min blogg! Kram

2013-02-12 @ 00:38:24
URL: http://eyebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0