Header

Jag fick en sån där plötslig uppenbarelse (HAHA, religionen i skolan har förändrat mig). Nej men jag började hata min header, så jag gjorde en ny. Sen frågade jag mamma var hon tyckte och hon sa att den gamla var finare. Jag gjorde därför om den ännu en gång och nu har jag slut på idéer... Den får vara som den är just nu (den nya) till jag har kommit på något bättre.
 
Jag gillade min header på min gamla blogg, och jag kan ju iochförsig ha den här också, men jag vill ändå förnya min blogg lite. Den nya som jag gjorde nu är så galet rörig och jobbig att titta på..
 
Nu ska jag sluta klaga och avsluta det här inlägget. Jag kommer nog inte blogga mer idag, och säger därför god natt!
 
Jag hittade den här bilden bland alla mina bildmappar, och jag kan inte låta bli att bli lite fundersam över hur många solar det finns på den. Här ser det iallafall ut att vara ca 3 st. Kan någon vara månen? Och isåfall, vad är då den tredje? xD
 
//jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0