Vad hände?


Dagarna har bara flugit förbi och jag har inte tänkt på att blogga. Trodde det var igår jag bloggade senaste, men det var flera dagar sen? What? Aja. Imorgon (idag) är det dags för hopptävling på Vendelsö igen då mitt lag gick till final. :) Får se hur det går! 
 
För er som undrar vad jag har gjort idag så har jag varit med Juicen (hon sov över här) och så har jag varit och julshoppat (HAHA) med pappa. Har faktiskt hittat några presenter för ovanlighetens skull, har dock typ 10 kvar att köpa. Som tur är ska vi ska inte fira jul hos mamma förrän den 28:e så har gaaanska gott om tid på mig för att köpa just dem klapparna. :)
 
Ska försöka höra av mig imorgon igen och meddela hur tävlingen gick. Tills dess får ni ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Hanne :)

Hur gick det? :D
God jul och gott nytt år Jenny! :D

Svar: Det gick sämst hahah, tack detsamma! :D
Jenny Lundgren

2013-12-23 @ 11:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0