Hopptävling

En gammal men ovisad bild på Dacke och Tango. ;)
Tävlingen idag (eller igår beroende på hur man ser det) gick inte så himla bra.. Jag fick rida Ronaldo och jag kan verkligen inte hoppa honom! Måste ha sett skitkul ut när jag skulle fatta galopp HAHHAHA. Både han och jag har lite svårt för galoppen ibland, så det blev ju nästan bara trav genom hela banan. Haha näj, det gick inte så bra detta, men det kommer fler gånger! :) Denna tävlingen var alltså den sista tävlingen i ungdomscupen och trots min dåliga ritt vann vi! Himla kul. Nu dröjer det ett tag innan jag får rida igen...
 
Helt sjukt att det är julafton om 2 dagar! Jag har inte köpt alla klappar än och jag åker till Gotland på måndag natt... Har lite smått panik. ;) Jag och pappa ska göra ett sista ryck imorgon och förhoppningsvis hittar jag nåt kul att ge bort.
 
Nu måste jag gå och lägga mig. Jag somnade vid 20 då jag tydligen var helt slut, men jag vaknade vid 00 och kände att hela lördagen var borta. Hemsk känsla, så jag smög upp och hämtade lite läsk och godis som jag nu partar med i mitt rum. Whoop whoop. Hahah, nej måste avsluta nu innan jag blir helt flummig av sockret. Känner mig redan lite lost. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0