Dressyr - SIHS

Heej!
 
Just nu sitter jag hemma i mitt nya rum som blev klart i lördags. Jag mår inte så himla bra idag och valde därför att vara hemma från skolan. Igår var jag på Stockholm International Horse Show i Globen, och det var lika kul som alltid. Jag träffade Örn, Ulz & Cro där också. :D Nedan kan ni se några av MÅNGA bilder som jag fotade. Längtar redan till nästa år. ;)
 
Vinnarna blev Tinne Vilhelmsson och fina "Anton". ;)↑ Pfft, vadå redigerad bild? Förstår inte vad ni snackar om.

I lördags var jag faktiskt på "tävling", men denna gång var det inte för att fota, utan för att själv vara med. Det var nämligen Ungdomscupen på Vendelsö ridskola och jag fick hoppa superfina Eddison. Jag har aldrig ridit honom förut men oj vad underbar han är! Ritten var okej, men det finns några saker jag måste öva på. Det var ändå kul med stilbedömning fastän jag inte hoppar så snyggt. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0