Sommarkrysset - The Fooo

 
Hade tänkt berätta lite om gårdagen nu då!
Jag och Mirk kom till grönan strax efter 12, och så väntade vi i 5 timmar tills de släppte in folk till sitt- och ståplatserna precis vid scenen. Vi blev lite manglade, men vi kom i alla fall in! Det var ganska mycket mer folk den här gången om man jämför med förra gången! Men jag måste säga att killarna var väldigt duktiga på att kolla in i kameran! Har massor med bilder på det, men de blev dock ganska dåliga så jag vet inte om jag kommer lägga upp dem...
 
Det finns inte så mycket att berätta bortsett från att det var roligt! Jag och Mirks åkte hem vid 22 eller något, och när jag kom hem var jag uppe ytterligare några timmar. Jag redigerade bilder och vipps blev klockan 03.30. Dags att sova!
 
Idag har jag mått lite konstigt. Varje gång jag har ställt mig upp har jag nästan ramlat omkull och inte sett något. Ni vet när man har legat ner och hastigt ställer sig upp? Man blir typ blind och helt vinglig. Precis så känner jag idag! Därför har jag var otroligt seg. Jag ska gå och se på film med pappa nu, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0