Ridning - Molly

Hej igen!
 
Idag var ju mamma och jag på häståkeriet för att rida. Jag fick rida Molly & mamma Kricken. Hahaha, jag ville ju som vanligt ha en pigg häst, och förra gången vi var där verkade Molly rolig att rida, så därför ville jag ha henne. Hon var precis tvärtemot det jag trodde! Alltså ganska lat och inte alls lyhörd. Men det var ju kul fastän jag misslyckades totalt. ;)
 
Vi hade världens timing när det gällde vädret också. Precis när vi suttit upp började det spöregna, men det avtog hyfsat snabbt så det gjorde inte så mycket.
 
Imorgon blir det ridning igen, fast på Vendelsö. Får se om det går bättre då!
 
Har ingen passande bild, så det fick bli en repris från i våras.

Kommentarer
Postat av: Linda Karlström

Hej, råkade hitta in på din blogg och vad glad jag är över det! Vilket otroligt fantastiskt foto! :D

2013-08-23 @ 18:24:37
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0