Läxor, läxor och fler läxor...

Japp, första riktiga skoldagen och vi har fått 3 läxor. Tur att de är hyfsat enkla, och de tar inte upp all fritid. Inte än i alla fall. Jag pluggade ett tag när jag kom hem från skolan, inget slarv i nian inte! ;)
 
Imorgon ser jag fram både till bilden och till ridningen. Hehe, vi har ju 2h bild och det uppskattas i alla fall av mig. Hoppas vi inte måste göra något tråkigt bara.. Vanliga grafit/blyerts-teckningar är ju roligast! :D
En annan sak jag ser väldigt mycket fram emot är när jag ska till Skansen med Alicia och Mirk på lördag! LÄNGTAR! Tar självklart med mig kameran, så det kommer komma massa nya bilder. Dock inte på djuren. ;)
 
Har fortfarande sjukt många ovisade bilder från ridlägret. Dags att redigera lite kanske!? Denna är på Tiffy (stavning?) & Felicia. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0