Träsket

 
Det var jättesoligt på morgonen idag så jag bestämde mig för att "sola" lite på balkongen medan mamma var och handlade. Blerurk kom ut efter en stund med musik och det var trevligt. :D
 
Efter lunchen åkte blerurk och jag till träsket. Bara när vi hade fått syn på vattenmassan började det röra sig överallt. Det var som fiskar som åt på vattenytan, fast i detta fall var ju grodor såklart. De höll fortfarande på att lägga äggen, men det är inte långt kvar nu. Det var redan flera tusen ägg lagda. Jag hade med mig en hink för säkerhetsskull om äggen redan skulle vara kläckta, men jag lät bli eftersom de inte var klara med äggläggningen(jag fotade ju som ni ser ovan, men inget mer hehe). Åker dit igen om en vecka eller så för att se om jag kan hämta då.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad coola/ fina bilder!!

2013-04-27 @ 21:43:24
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0