Stjärna

Stjärna, Malins hund, som jag fotade i lördags. :P (klicka för större format)
 
Fredag idag, skönt!
 
Det har inte hänt så mycket. Direkt efter skola gick jag hem & mirks följde med. Sen kom blerurk och vi åkte och köpte munkar. Mirks åkte hem vid 5 (?) och sen dess har jag ätit tacos, kollat på youtubeklipp (min nya hobby) och sett på TV. Ja, och så har jag såklart ätit munkar.
 
Imorgon ska jag nog åka och köpa nya chaps. Hatar mina gamla. De pajade efter att jag använt dem för andra gången... High quality.
 
Jag har faktiskt orkat föra över bilderna på Malin och Fighter på den här datorn också, så jag ska ändra de tidigare inläggen så att bilderna blir klickbara och därmed med bättre kvalitét.
 
Nu blir det dags att avsluta detta inlägg. HEJDÅ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0