Ridning - Start me up FAIL

 HAHA. Vill inte skriva om ridningen idag. Asså kandar är inte riktigt min grej, inte sluta heller. Det är lite för mycket att hålla reda på för min smak. Måste bli skillad först. Det är lite mer häst (no shit) än vad jag är van vid. xD Tycker synd om Start som fick mig som ryttare. XD

Äsch, annars har dagen varit okej. Har svenskauppsats om Selma Lagerlöf, engelskauppsats om en uppfinning och dess uppfinnare, en uppsats (?) om bantningsmetoder i NO samt ett praktiskt prov i dans på idrotten. Allt detta ska vara klart till imorn, och jag kan säga att jag inte kommer hinna. Får fixa allt under helgen... Bortsett från idrotten som jag måste göra imorgon.
 
Klockan blev väldigt snabbt mycket, så jag ska ta och avsluta. Hejdå!
Som ni ser längst ner i hörnet är det Carlos bild på söta Start. :P Badass gånger 100.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0