Ridning - Barberini

Bilder på Barbie som jag fotade under ett av Carlos ridpass. ;)
 
Ridningen idag kändes faktiskt helt okej. Jag fick typ minnesförlust i någon sekund och virrade runt i mitten av ridhuset (HAHA) när vi skulle göra serpentinbågar men annars gick det hyfsat. Övningen var förvänd galopp, och det gick inte alls bra i höger varv, men i vänster varv var det jätteenkelt. :) Vi skulle göra lite inslag av bl.a. skänkelvikningar på vissa ställen också & det gick bra.
Att göra i ordning honom var inte heller något större problem. Han är snällare än vad han ser ut ibland. x)
Orkar inte skriva mer ingående då jag måste sätta fart med pluggandet. Jag måste rita också, men skolan går alltid först.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0