Picco & Pitbul

Från vänster: (Ruudi), Picco & Pitbul.
Pitbul, han har världens snällaste ögon.. ;)
(Ruudi), Picco, Pitbul & (Lady). :P
 
Det var några av dagens bilder. Dessa fotade jag precis innan de skulle in. Jag hade faktisk tur idag för nästan alla hästar var ute. :D
 
Innan jag åkte till stallet pluggade jag och fyllde dammen med vatten. Den har spruckit rejält lite överallt då isen trängt sig in i små springor under vintern och "sprängt" upp. Haha, det låter dramatiskt. Jag ska i alla fall se hur mycket av vattnet som rinner ut, och om jag har tur är inte sprickorna så illa som de ser ut. Målet är ju att jag ska kunna ha grodyngel där i, men jag vill ju inte att det ska vara farligt för dem om allt vatten bestämmer sig för att ge sig av. ;) Vi får se hur det går med den saken. Snart är det ju groddags!
 
Mamma hämtade mig för en stund sen, och nu sitter jag här i mitt rum ännu en gång. Jag ska snart äta middag, men tänkte passa på att redigera dagens bilder tills dess att måltiden är klar. :P
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Tur för mig dådå! :)

2013-04-22 @ 09:15:34
URL: http://carolinefvs.blogg.se
Postat av: Elina

Åh du har så fina bilder i din blogg! :) Har du haft en bra helg? :) kram!

2013-04-28 @ 01:09:02
URL: http://elinaklopper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0