Haninge C med Juicen

Hejhej!
 
Kom för en liten stund sen hem från Haninge där jag varit med Juicen. Vi åkte direkt efter skolan och var där i ganska precis en timma. Det enda jag köpte var lite mat på donken och en jättevacker donut. Intressant!
 
Hehe, men det har varit en ganska bra dag trots att skolan började. Vi har inte hunnit sätta igång så mycket än, fast några läxor har vi ju sen tidigare veckor. Vi har matteprov som jag ska plugga till, men annars är det rätt lugnt (enligt mig HEHE)
 
Jag är faktiskt liiite aggressiv på blogg.se för att det inte funkar på min dator. Jag försöker lägga bilderna som står upp bredvid varandra, men de går inte längre. Hamnar de under varandra på era datorer? För det gör det på denna dator. Men det är den enda så vitt jag vet. (på mobilerna hamnar de också under varandra)
 
Jaja..
Fler bilder på Malin och Fighter. :P
 
(fixade till detta inlägg i en annan dator)
 

Kommentarer
Postat av: malin sandin

så fiiina <3

2013-04-09 @ 07:13:09
URL: http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0