F's öga

Fighters öga som jag fotade i lördags. :P
 
Vet att det blir lite mycket hästbilder nu..
Jag redigerade ju alla bilder hemma hos pappa innan jag åkte till mamma och jag pallar verkligen inte göra om allt här igen, och därför kommer ni inte få nya bilder förrän jag åker tillbaks. (om jag inte fotar några nya bilder innan dess såklart)
 
Skolan har idag varit långtråkig o.s.v. blabla precis som vanliga skoldagar. Vi hade matteprov somgick åt helvetet.. :D (jag är ett stor fan av matte, mitt bästa ämne sörru vettu)
Här hemma har jag faktiskt ritat som en galning, och jag är lyckligtvis klar med ännu en till teckning! Jag har inte fotat den än då jag vill ha dagsljus, men om ni har tur kanske den visas här senare. Eller det kanske inte är så tur? Den kanske är hemsk.. D: HEHE, det avgör jag senare.
 
Nu ska jag sluta plåga mamma med allt knappande på tangentbordet och dra mig till sängen. Imorgon, torsdag, väntar en syslöjdslektion på mig. Jag ska nämligen fortsätta på mitt förkläde som varit försvunnet i flera månader. Vaddå efter i slöjdplaneringen? xD
 
Äsch, det blir säker jäääättebra, ses imorn!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: men du kan ju bajsa på dig :O

2013-04-11 @ 19:11:49
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0