Foo Fighter & Malin Sandin

2 Svartvita från fotograferingen. Jag lovar er att det komme komma massa bilder inom kort!
 
Jag fick skjuts hem vid halv 10 då Malin skulle åka till stallet och rida, och sen dess har jag redigerat bilder och gosat med Simba. Simba åkte hem till Alicia igen för en halvtimme sen, och som tack fick jag en skräckfilm. :)
 
Helgen har varit rolig men imorgon är det skola igen. Usch, det finns inget tråkigare. Det som är lite sorligt är att det inte blir något mer lov innan sommarlovet v. 24. Det är 10 veckor!
Som tur är kan man ju ta det ganska lugnt på praoveckan..
 
Nu är det dags för mig att rita åt folket, det har kommit ännu fler förfrågningar nu efter länkningen. Jag skyndar på!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Väldigt fina bilder :-D

2013-04-07 @ 15:03:48
URL: http://acordingtosofia.se/
Postat av: Malin Sandin

:D

2013-04-07 @ 16:07:27
URL: http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0