Foo Fighter & Malin Sandin 4

               
Det är något med den första bilden som jag gillar.. Fighter ser så avslappnad och mjuk ut :)
 
Hejheeej vänner.
 
Den här dagen har varit helt okej. Den har gått hyfsat snabbt faktisk, och sen var det ju ridning på kvällen.
HEHE.. Jag vet inte om det kommer ett ensamt inlägg om ridningen faktiskt. Det gick inge bra...
Nej men jag har ju inte lärt mig att rida med kandar och jag vet inte hur det ska kännas när man gör en öppna, så det blev lite komplicerat. Jag vågade knappt ta i tyglarna för att jag var rädd att göra illa Start me up som jag red. Men det var roligt! Start var inte jätteframåt direkt, men han hade en jätteskön trav som var behaglig att sitta i. Jag lyckades faktiskt med en öppna (HAHA stolt). Fast när vi skulle galoppera på volterna i hans starka varv gick han rakt igenom volten. Det var verkligen som att han inte kunde böja sig i början. xD
 
Jag hoppas det går bättre med slutorna nästa vecka som också ska ridas med kandar.
 
Halludiendå!

Kommentarer
Postat av: Malin Sandin

Jättefina <3

2013-04-12 @ 21:28:06
URL: http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0