Cat

En lite crazy bild på en av Rundemars gårds katter. :)
 
Tjaaaaa
 
Har nyss gjort mig klar, nästan. Jag längtar väldigt mycket till skolan imorgon - said no one ever.
Nej men jag har inget att blogga om, men eftersom jag är lite bloggsugen kunde jag ändå passa på. :P
 
Jag kanske följer med mamma till stallet imorgon. Men det beror lite på vädret, för jag vill kunna fota utan att frysa.
 
Jag håller absolut med er nu. Det här inlägget blev himla roligt! Hoppas något mer intressant händer imorgon så jag kan blogga om något annorlunda som inte är dödstråkigt.
 
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

Oj vad galen den där katten såg ut på bilden! Ball bild!

2013-04-09 @ 17:13:35
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0